Arang and the Magistrate Tanıtım

Arang and the Magistrate (아랑사또전; Arangsatojeon) ya da kısaca Arang…

Dizi 25 Temmuz’da başlayacaktı 15 Ağustos’a ertelendi.

Lee Jun-ki ve Shin Min-ah’ın başrollerini paylaştığı fantastik romantik komedi ve melodrama  – ne ararsan var.

Lee Jun-ki oppamız malumunuz iki yıldır askerdeydi, döner dönmez hemen kolları sıvadı, Shin Min-ah unni’nin de Gumiho’dan sonra yer aldığı ilk dizi olacak. İkisi de muhtelif röportajlarda dizi için heyecanlarını, senaryoya bayıldıklarını vs dile getirmiş.

Oyuncular

  • Shin Minah – Yoon Arang
  • Lee Junki – Lee Eun-oh
  • Yeon Woojin – Joo-hwal
  • Hwang Bora – Arang’ın şaman sağ kolu
  • Kwon Ohjoong – Dol-swe, Eun-oh’un kölesi ve muhafızı
  • Han Jungsoo – Moo-yeong, Yeraltı Dünyası Kralı’na hizmet eden muhafız melek
  • Yoo Seungho – Gökyüzü Kralı

KONU

Dizi Kore’de ünlü bir hayalet hikayesinden esinlenmiş. Kısaca;

Joson döneminde Miryang şehrinde, bir yargıcın Arang adında saf, güzel ve altın kalpli bir kızı varmış. Annesiz büyüyen Arang’ı yetiştiren kötü kalpli dadısı, Arang’a tecavüz etsin, hayatını mahvetsin diye bir köleyle anlaşıyor. Köle Arang’a saldırıyor, Arang karşı koyunca kızı bıçaklayarak öldürüyor ve cesedini ormana atıp kaçıyor.

Arang’ın yargıç babası, kızının bir adamla kaçtığını sanıp görevinden utançla istifa etmek zorunda kalıyor. Bu yüzden efsaneye göre, Miryang’a her yeni bir yargıç geldiğinde, Arang’ın kin dolu hayaleti ortaya çıkıp,  hikayesini anlatarak yargıcı korkutup kaçırırmış.

Lakiiiiin, bir gün kasabaya yeni bir yargıç gelir, hem de adı Lee Eun-oh’tur. 😛 (Lee Junki). Arang ona da önceki yargıçlara yaptığını yapar ama bizim yeni yargıç kaçmaz bir yere, üstelik Arang’a sempati duyar ve katilini bulup intikamını almak için ona söz verir…

Lee Junki karakterini şöyle tanımlıyor: “içinde bir çok yara taşıyan fakat burnu havada görünen, bir yandan da oldukça sıcakkanlı bir adam”

Shin Minah ise: “Alaycı, kaba, düşüncesiz ve dik kafalının teki ama nefret edilesi değil sevilesi şeker bir karakter. Gerçek hayatında kim olduğunu hatırlamıyor ve  bu dünyaya tutunmaya çalışıp ölümünün arkasındaki gerçekleri öğrenmeyi istiyor. – Burada ruhun intikamdan çok gerçeklerin peşinde olduğunu anlayabiliriz. O gerçekleri bulmasında da ona Lee Junki’miz yardım edecek, gelsin merak duyguları, gelsin kahkahalar, gelsin göz yaşları…

 

“Çeviri: Tukyu”

Teaser

 

Comments
16 Responses to “Arang and the Magistrate Tanıtım”
  1. miwako dedi ki:

    gaksital gibi bir diziden sonra gene harika bir dizi çevirecek olman çok güzel sabırsızla bekliyorum yayınlanmasını özellikle lee jun ki oppayı bekliyorum desem daha doğru aslında 😀

    • tukyussi dedi ki:

      Genelde oyuncuya göre çeviri seçmem, bu ilk olacak ama senaryosunu beğendim. Bakalım artıkın, teşekkür yorum için 😉

  2. Jun Ki’ye bu kıyafetler ne kadar da yakışmış ^ -,^ çevirecek olmana da ayrı bi sevindim ^^

  3. sevgi dedi ki:

    kolay gelsin sabırsızlıkla bekliyorum ah shin min ahcım

  4. merve dedi ki:

    oo süper yaa tanıtım için teşekkürler ellerine sağlık bu kızın dizileri izlenir..:)

  5. eyesmagic dedi ki:

    gaksital gibi muhteşem bir diziden sonra bu diziyi de senin çevirecek olman harika merakla bekliyorum harika bir dizi sonunda üzüleceğiz sanki ama….

  6. eyesmagic dedi ki:

    0.bölüm diye bir şey yayımlanmış onu da çevirecek misin? Galiba hikayeyi anlatıyor

  7. Oh Yoon Joo dedi ki:

    Lee Jun Ki’yi o kadar özledim ki bu dizisiyle yeniden ortalığı kasıp kavuracağı için mutluyum. Efsanelerin katlanarak artacak gibi 😀 Bu arada SMA Junki şirinliği altında ezilip yok olurken mutluluktan öleceğim (:

    • tukyussi dedi ki:

      Ben de öyle hiç sorma. 😛 Erkekler Shin Mina diyip tutuyor ama nafile asıl şirin Lee Junki haberleri yok. 😀

      • Hitokiri dedi ki:

        Bu nasıl bir kıskançlıktır böyle 🙂 Shin Min Ah varken bir başkası şirin olamaz efendim ^_^

      • Oh Yoon Joo dedi ki:

        SMa şirin diyen arkadaşlar nete düşen görüntülerden bir haber bence 😀 Junki askerlik sırasında kaybettiği bütün ilgiyi bir anda toplayacak kadar yetenekli bir adam ve bu dizi onun için biçilmiş kaftan (:

        @Hitokiri Bölümler yayınlanınca bu konuyu bir daha görüşelim istersen ^^

  8. hiraru dedi ki:

    Kolay gelsin dongsaeng 😉

  9. lalii dedi ki:

    Amanınnnn diziyi senin çevireğini duyunca o kadar mutlu oldum ki anlatamam 😀 hatta duymadan önce içimden hep keşke tukyu çevirse dedim durdum. senide görememişimtim son dönemde . denk gelseydik çıtlatacaktım. kolaylıklar diliyorum canım su gibi aksın inşallah 🙂

Bir Cevap Yazın

