Gaksital / Bridal Mask / Maskeli (2012) Tanıtım

Başlık: 각시탈 / Gaksital / Bridal Mask  

Teaser:

Özet

1930’lu yıllarda Lee Kang To adında dövüş sanatlarında usta bir kahraman, Kore’nin Japon işgali döneminde Japonlara karşı savaşır.

Lee Kang To oldukça sönük, kalın kafalı biri gibi görünse de, Kore’nin karanlık dönemlerinden biri olan Japon emperyalist rejimine karşı gelen bağımsızlık hareketinde aktif rol oynar.

Yüzünü saklamak için sürekli bir maske taktığı için halk ona Gaksital lakabını takar.

Not: Gaksital (Gelin Maskesi), taze gelinlerin pembe yanaklarını simgeleyen bir oyun maskesi.

Gaksi = gelin / tal = geleneksel maske ama sanırım ben çeviride “Maskeli” lakabını kullanacağım.

Bölüm Sayısı: 28

Uzun Tanıtım:

Comments
4 Responses to “Gaksital / Bridal Mask / Maskeli (2012) Tanıtım”
  1. Elif dedi ki:

    Hayırlı olsun canım. Allah kolaylık versin. :-*

  2. Oh Yoon Joo dedi ki:

    Sonunda izlemeye başladım. O kadar akıcı ve güzel ilerliyor ki bölümleri tek oturuşta izleyerek bu diziye haksızlık etmek istemedim. Her gün 1 bölüm izleyeceğim diye kendi kendimi kandırarak 2 ya da 3 bölüm izliyorum ^^ Secret Garden’dan sonraki efsanen hayırlı olsun canım ^^

Bir Cevap Yazın

